Woensdag 29/07 - 31/07, Koh Phangang - Reisverslag uit Ko Ma, Thailand van Carine Foster - WaarBenJij.nu Woensdag 29/07 - 31/07, Koh Phangang - Reisverslag uit Ko Ma, Thailand van Carine Foster - WaarBenJij.nu

Woensdag 29/07 - 31/07, Koh Phangang

Blijf op de hoogte en volg Carine

29 Juli 2015 | Thailand, Ko Ma

Woensdag, 29/07 t/m 31/07
Koh Phanang
Deze dagen doen wij eigenlijk niet veel, behalve van onze hotelkamer naar de ontbijtruimte lopen en weer terug, daarna lopen we naar het strand en weer terug.
De eerste dag voelden wij ons iets wat onrustig...... Hebben we ons niet verslapen..... Moeten we niet vertrekken op weg naar een tempel....... Ha, ha, nee, de rust is nu ook heerlijk.
We lezen wat, drinken lekker een kopje koffie op het strand, fruit-shake. Zo mag het nog wel even blijven!
Het strand is hier lekker rustig, alhoewel de afgelopen dagen het iets drukker wordt met nog meer jonge lui -> ze komen allemaal voor de Full Moon Party van 01/08. Maar de sfeer blijft super goed en er gebeuren geen gekke dingen, tas kan bijv. gewoon op het strand blijven staan terwijl wij zwemmen.
De zee is trouwens super warm, ongelooflijk, ook erg ondiep en helder.
Je kan hier ook erg mooi snorkelen. Dit hebben de jongens dan ook al gedaan. Het lukt Margje niet ivm lenzen en ik ga het vandaag eens proberen, dan zonder lenzen. Ze hebben veel mooie gekleurde vissen gezien.
Elke avond eten we in een strandtentje en waar ze allemaal vers en heerlijk eten klaar maken. Zal voor ons weer wennen zijn al dat Nederlandse eten, moet er nu persoonlijk ook nog niet aan denken!
Het weer is echt super, soms wat bewolking maar dat trekt snel weg en is de lucht strak blauw. In de avond af en toe een bui, wel een behoorlijke maar dat is beter dan dat het overdag regent.
Kortom wij genieten de laatste dagen volop van dit paradijsje.

Carine

Wij (Pim, Stijn & Margje en ik) gaan deze zomer een fantastische reis met z'n 4tjes maken. Vakantie vinden we alle 4 het hoogte punt van het jaar ! Dit jaar in het bijzonder -> 3 weken rondreis Thailand.

Actief sinds 25 Mei 2015