Maandag 27/07 - Reisverslag uit Ban Nong Pa Khrang, Thailand van Carine Foster - WaarBenJij.nu Maandag 27/07 - Reisverslag uit Ban Nong Pa Khrang, Thailand van Carine Foster - WaarBenJij.nu

Maandag 27/07

Blijf op de hoogte en volg Carine

27 Juli 2015 | Thailand, Ban Nong Pa Khrang

Maandag, 27/07
Chiang Mai - Bangkok
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij ons favoriet eetkraampje op de Evening-Bazaar daarna gingen we nog een afsluitend drankje doen om Chiang Mai af te sluiten. Dit was een tentje met Live muziek. Toch een raar gehoor als Thaise mensen Engels zingen........ maar zeker gezellig.
Weer in de taxi naar ons hotel en lekker slapen. Althans dat dacht ik want bij mij zijn de buikkrampen toegeslagen......... Bah! Gelukkig helpt de Loperamide goed omdat we straks de nachttrein in gaan richting Bangkok.
Nt onze laatste lunch in Chiang Mai gehad (ik zat aan de rijst met bruine suiker....) en Stijn & Margje wilde graag even Mac'en!!!!
Nu zitten we klaar en wachten we op de taxi die ons om 16.30uur ophaalt om naar het station te brengen. Deze nachttrein moet ook een hele belevenis zijn -> we zijn dus erg benieuwd.
Dan een dagje Bangkok en daar nemen we morgenavond de Nachtbus richting Chumpon waar we de boot nemen naar ons Paradijsje -> Koh Phanang.

• 27 Juli 2015 - 11:16

Susan:

Jeej, full moon party

• 27 Juli 2015 - 12:31

Natas:

Oh ik hoop dat je weer opgeknapt bent!
    Wat veel verschillende dingen zeg!
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    x

• 27 Juli 2015 - 13:44

Karin Heestermans:

Ha Carine en familie,

wat zien jullie toch een mooie dingen en beleven jullie veel, een reis om nooit te vergeten.
    Fijne dagen nog. Lieve groetjes je collega Karin

• 28 Juli 2015 - 17:52

Jos Foster:

Leuke foto's van de nachtelijke treinreis.
    Hoelaat vertrekt de boot naar het eiland? En hoelang doet hij er over?
    Ben benieuwd hoe het resort er uit ziet.

Liefs Ma Foster.

• 30 Juli 2015 - 18:14

Jos Foster:

Nog steeds lekker aan het genieten, bij het zwembad, onder de parasol en een lekker drankje binnen handbereik?
    Liefs.
    s