Goeie vlucht en aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carine Foster - WaarBenJij.nu Goeie vlucht en aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Carine Foster - WaarBenJij.nu

Goeie vlucht en aangekomen in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Carine

17 Juli 2015 | Thailand, Bangkok

Kleine update ;
Ivm geen Wifi een klein verslag tot nu toe. Vanmiddag hoop ik, na onze fietstocht & kookkunsten meer te kunnen vertellen.
De vlucht was prima, lekker 2 stoelen naast elkaar. Slapen ging niet echt, je zit toch een beetje "opgevouwen" in je stoel. Toen we aankwamen in Bangkok zagen we al een file vanuit het vliegtuig staan..... En ja hoor even later stonden we daar met ons busje, ook in!
Wel 4 rijbanen maar we plaatsen gewoon 7 auto's naast elkaar, rijen doen ze wel "apart".
Prima eerste hotel met airco !!!! Dat hebben we wel nodig......

• 17 Juli 2015 - 09:53

Wim En Janneke:

Dag Carine, Pim, Stijn en Margje, wat fijn dat jullie zo' n goede vlucht gehad hebben. Zal wel even omschakelen zijn! Veel plezier, en veel foto's maken. Liefs,

Carine

Wij (Pim, Stijn & Margje en ik) gaan deze zomer een fantastische reis met z'n 4tjes maken. Vakantie vinden we alle 4 het hoogte punt van het jaar ! Dit jaar in het bijzonder -> 3 weken rondreis Thailand.

Actief sinds 25 Mei 2015