Amsterdam -> Bangkok - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Carine Foster - WaarBenJij.nu Amsterdam -> Bangkok - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Carine Foster - WaarBenJij.nu

Amsterdam -> Bangkok

Door: Carine

Blijf op de hoogte en volg Carine

08 Juli 2015 | Nederland, Schiphol

Op 14 juli vertrekken wij om 14.15 uur vanaf Schiphol naar Bangkok/Thailand waar wij op woensdag 15 juli om 06.55 uur (lokale tijd) aankomen.
We zullen dan opgewacht worden door onze gids die ons naar ons eerste hotel zal brengen. Het Nouvocity Hotel.
We hebben deze dag om te acclimatiseren, wat we zeker nodig zullen hebben met de 5 uur later!

Vandaag, 8 juli, mijn laatste werkdag (eindelijk vakantie!!!!) en voor Pim nog 2 te gaan. Stijn & Margje hebben eigenlijk al vakantie -> vrijdag nog rapport ophalen.
Genoeg tijd om de tassen te pakken en ons klaar te maken.

#zininvakantie

• 08 Juli 2015 - 21:17

Rene:

Geniet van de voorbereidingen

• 08 Juli 2015 - 21:34

Susan:

Het aftellen is begonnen!!!!

Leuk om via deze weg jullie ervaringen en belevenissen te volgen.
    Succes met inpakken!

• 08 Juli 2015 - 21:40

Wim En Janneke:

Wordt vast een heel indrukwekkende reis! Alvast heel veel plezier en een hele goede reis gewenst.

• 10 Juli 2015 - 12:33

Marieke:

Carine en fam,

Super leuk dat wij ook jullie verhalen kunnen lezen. Wij zullen het doormailen naar het team!
    Geniet er lekker van...

Liefs van Maaike en Marieke (+ de rest)

• 13 Juli 2015 - 17:38

Josfos:

Nog één nachtje slapen en dan begint de grote reis naar Thailand.
    Ben erg benieuwd naar alle reisverhalen en foto's.
    Dikke kus.

Carine

Wij (Pim, Stijn & Margje en ik) gaan deze zomer een fantastische reis met z'n 4tjes maken. Vakantie vinden we alle 4 het hoogte punt van het jaar ! Dit jaar in het bijzonder -> 3 weken rondreis Thailand.

Actief sinds 25 Mei 2015